.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس

آتش پراکني منافقين و طالبان به روي يکديگر
جهان- چندي پيش تيمي شامل 60 نفر از اعضاي گروهک تروريستي منافقين با هماهنگي و نيروهاي اطلاعاتي امارات عربي وارد افغانستان مي شوند تا به برخي اقدامات خرابکارانه در مرزهاي شرقي ايران بپردازند. اما در رو در رويي غافلگيرانه با نيروهاي طالبان و گشودن آتش ميان دو طرف تلفات سنگين جاني و مهماتي را متحمل مي شوند که نتيجه آن کشته شدن بيش از چهل نفر از اعضاي منافقين از سوي طالبان بوده است.
بنا بر اين گزارش، علت درگيري اين بوده که پس از تلاش منافقين براي ورود به ايران، تروريستهاي اين گروهک وقتي با جلوگيري شديد نيروهاي مرزي ايران روبرو مي شوند با لباس مبدلي که پوشيده بودند قصد بازگشت به افغانستان و رفتن به سمت پاکستان را مي کنند که با اطلاع طالبان در درگيري بسيار شديد تلفات سختي را متحمل مي شوند.

صدور قرار وثيقه 350 ميليون توماني براي عباس پاليزدار
مهر- شعبه 76 دادگاه کيفري استان تهران براي عباس پاليزدار قرار وثيقه 350 ميليون توماني صادر کرده است.

روانبخش: با محاکمه اغتشاشگران آرامش کامل بازمي گردد
ايرنا- قاسم روانبخش، دبير سياسي نشريه پرتو سخن و عضو هيأت علمي مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ه) در قم تأکيد کرد: با محاکمه سياسيون و اغتشاشگراني که در فتنه هاي اخير دست داشتند آرامش کامل به کشور بازمي گردد.

توضيح ميردامادي به همسرش درباره شکنجه
سحام- زهرا مجردي از تماس همسرش (محسن ميردامادي) با وي در شب پنجشنبه خبر داد.
مجردي توضيح داد: «همسرم در اين تماس تلفني کوتاه، تنها از سلامتي خود خبر داد و گفت که اخبار مربوط به شکنجه صحت ندارد.»

منتظر معرفي علي کردان هم باشيد!
جهان- با توجه به عزم رئيس جمهور در بي توجهي به انتقادات هواداران و دلسوزان، انتظار مي رود علي کردان نيز به پست مهمي گمارده شود، به گونه اي که براساس گمانه زني ها از هم اکنون کردان را به عنوان يکي از دو معاون قدرتمند رئيس جمهور يعني معاون اجرايي و يا معاون نظارت راهبردي در نظر گرفته است.

کرسنت عليه ايران شکايت کرد
مهر- شرکت کرسنت امارات عليه ايران درباره تاخير در صادرات گاز به اين کشور به مراجع بين المللي شکايت کرد.
در متن شکايت نامه شرکت کرسنت عليه ايران به مراجع بين المللي داوري، دليل اين شکايت تاخير ايران در صدور گاز به امارات که بر اساس قرارداد قبلي مورد توافق قرار گرفته، اعلام شده است.

بذرپاش مي خواهد در سايپا بماند!
فردا- در حالي که رئيس جمهور روز جمعه از انتصاب مدير عامل سايپا به عنوان معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان خبر داده بود، بذرپاش در اولين واکنش به اين انتصاب از درخواست خود براي بازگشتن به سايپا خبر داده است.
مهرداد بذرپاش مدير عامل سايپا در چند ماه اخير سومين حکم انتصابي خود را در دولت نهم پس از سايپا دريافت کرده است و براي دومين بار از احتمال ملغي شدن اين حکم خبر داده است.

شکايت بي قواره 10 تريليون دلاري از ايران در آمريکا
عصرايران- يک وکيل آمريکايي در اقدامي کم سابقه، شکايتي 10 تريليون دلاري عليه ايران در دادگاهي در آمريکا مطرح کرده است!
به گزارش پايگاه اخبار حقوقي آمريکا «لري کلايمن» که سابقه شکايت هاي نافرجام عليه دولت هاي کوبا، عراق و ... را در پرونده خود دارد، اين بار با گرفتن وکالت خواهر فردي که از او به عنوان «يک زنداني سياسي متوفي در ايران» ياد شده، خواهان غرامت 10 تريليون دلاري شده است! اين شکايت در دادگاه منطقه اي کلمبيا آمريکا مطرح شده است.


احمدي نژاد: بذرپاش يا به سازمان ملي جوانان مي رود
يا هيچ جا
تابناک- در روزهاي اخير و در پي تلاش احمدي نژاد براي چينش کابينه جديد، برخي از حاميان معتدل وي مانند بذرپاش و دوستانش، با فشارهاي بسياري از سوي حاميان افراطي رئيس جمهور روبه رو شده اند که تقابل سنگين اين دو گروه در اقناع احمدي نژاد براي چگونگي چينش پست ها آشکارا نمايان شده است.
در همين راستا، پيشنهاد بذرپاش به رئيس جمهور براي ادغام دو سازمان ملي جوانان و تربيت بدني زير عنوان يک معاونت، به دليل همين اختلافات، از سوي احمدي نژاد پذيرفته نشده و رئيس جمهور با واسطه زريبافان به آگاهي بذرپاش رسانده است که يا سازمان ملي جوانان يا هيچ جاي ديگر.

تعجب لاريجاني از تصميم جديد احمدي نژاد
عصر ايران- علي مطهري، نماينده تهران و برادر همسر علي لاريجاني رئيس مجلس که خود نيز با شنيدن خبر انتصاب رحيم مشايي در مقام دومي کابينه دهم ابراز تعجب مي کرد، گفت: همه دوستان و همفکران بنده از جمله آقاي لاريجاني در تماس تلفني از اين خبر متعجب شده و ابراز تحير کرده اند.

هنرمندان منتقد در فهرست سياه رسانه ملي؟
خبر آنلاين- گفته مي شود پروژه سينمايي «هم بازي» ساخته غلامرضا رمضاني به دليل حضور حميد فرخ نژاد و فعاليتهاي انتخاباتي او متوقف شده است.
همچنين حرف و حديثهايي درباره فهرست 200 نفري ممنوع الکارهاي صدا و سيما شنيده مي شود که در انتخابات اخير از نامزدي به جز نامزد منتخب حمايت کرده اند.

جامعه اسلامي دانشجويان: مشايي استعفا دهد
فارس- اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در نامه اي به رحيم مشايي تأکيد کرد: مصلحت امروز جريان اصولگرايي را در استعفاي هر چه زودتر شما از سمت معاونت اولي رياست جمهوري مي دانيم.

واکنش علي مطهري به انتصاب رحيم مشايي
فرارو- علي مطهري، نماينده مجلس در واکنش به انتصاب رحيم مشايي اعلام کرد: انتصاب اسفنديار رحيم مشايي به سمت معاونت اول رياست جمهور بيانگر ادامه تکروي و مشورت نکردن و استفاده از اصل غافلگيري از سوي آقاي احمدي نژاد است. معلوم نيست چرا آقاي رئيس جمهور اصرار دارند ايشان را در عالي ترين سمتهاي دولتي به کار گيرند و بر تنشهاي سياسي بيفزايند.

ابراز نگراني مادر هنگامه از سلامتي دخترش
سحام نيوز- مادر هنگامه شهيدي از بازداشت شدگان ناآراميهاي اخير با اشاره به بيماري قلبي هنگامه دخترش گفت: سلامتي دخترم در خطر است ولي نمي دانم که بايد به کجا اعتراض کنم.وي گفت: من حدود سه هفته از فرزندم بي خبر هستم.

زوج لبناني نام مار خود را «کاندوليزا رايس» گذاشتند
شبکه ايران- يک زوج لبناني- سريلانکايي که در بيروت و در آپارتماني دو اتاقه با سيزده مار زندگي مسالمت آميزي دارند، نام يکي از مارهاي خود را «کاندوليزا رايس» گذاشته اند.به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين زوج، دليل نامگذاري اين مار به نام کاندوليزا رايس را طبيعت «مارگونه» وزير امور خارجه سابق آمريکا و احترام به رفتارهاي «مارگونه» رايس دانسته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.847 seconds.